User Tag List

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 56
  1. #16
    ♥'s RM Jess's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    11,434
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Yeah, bRs needs some Olay and "Just For Men" by the looks of her avatar, LMAO!

  2. #17
    I am now LVholicmum juicyholicmum's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Land down under
    Posts
    3,013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Quote Originally Posted by Jess View Post
    Yeah, bRs needs some Olay and "Just For Men" by the looks of her avatar, LMAO!
    ROFL!!!!

  3. #18
    The Asian Sensation
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Newport Coast, Ca.
    Posts
    1,942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    ARe you girls all hyper, or what?

  4. #19
    The Bag Star daniellelynn's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Columbus Ohio
    Posts
    614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Haha, thats funny Guy.

    Now I wanna change my avatar to something funny. :)

  5. #20
    I give up ^_^
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,304
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    ^^^ I like your avatar!!!


    Quote Originally Posted by Jess View Post
    I am not a man, by the way, LMAO! So, don't picture me as MY avatar!

    I had ME in my avatar before...I just change mine from time to time.
    It is ok, I like to think it is Rob talking to me

    Quote Originally Posted by Jess View Post
    LOL! I never knew a Yorkie could use a computer so well.


    Quote Originally Posted by THE-GUY View Post
    ^^^ That's who exactly I pictured you sounded like .*run*
    I though she would say something like "Guy, I am your father"

  6. #21
    The Asian Sensation
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Newport Coast, Ca.
    Posts
    1,942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Quote Originally Posted by Jess View Post
    I am not a man, by the way, LMAO! So, don't picture me as MY avatar!
    Nothing wrong if youre into gender bending. Everyone have the right to live their own life!! I will support you if youre into that, Jess.

  7. #22
    ♥'s RM Jess's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    11,434
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Quote Originally Posted by THE-GUY View Post
    Nothing wrong if youre into gender bending. Everyone have the right to live their own life!! I will support you if youre into that, Jess.
    OMG, no way. I just think Rob Pattinson is sexy!!!

  8. #23
    The Asian Sensation
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Newport Coast, Ca.
    Posts
    1,942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    ^^ Uh huh.....

  9. #24
    Moderator and Blogger boysRsmelly's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    17,819
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Quote Originally Posted by Jess View Post
    Yeah, bRs needs some Olay and "Just For Men" by the looks of her avatar, LMAO!

  10. #25
    Moderator and Blogger boysRsmelly's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    17,819
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    So does this mean you're all cute and cuddly Guy, just like in your avatar pic? I agree with the other girls, you are pretty smart for a little doggie.

  11. #26
    nicole iheartmjnicole's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    From NY live in NC
    Posts
    873
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Quote Originally Posted by Zombiegirl View Post
    I like your gloves Nicole!!
    oooohh thanks ZG I'm just loving that helmet of yours where did you get it?


    Wish-list:
    LV Damier Neverfull
    Balenciaga

  12. #27
    ♥'s RM Jess's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    11,434
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Quote Originally Posted by THE-GUY View Post
    ^^ Uh huh.....
    I am gonna change my avatar to my other pic just so you know I am not a man, LOL!

  13. #28
    The Asian Sensation
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Newport Coast, Ca.
    Posts
    1,942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    ^^I dunno Jess. Anybody can put up anyone's pic online. YOu could be a gay Larry the cable guy lookalike for all I know. lol


    Im kidding Jess. Ive already seen your real pic. I already have an image of you in my head already.




    Quote Originally Posted by boysRsmelly View Post
    So does this mean you're all cute and cuddly Guy, just like in your avatar pic? I agree with the other girls, you are pretty smart for a little doggie.


    OF course Im cute and cuddly!! and Itll be awesome if you girls picture my voice coming out of a lil yorkie.

  14. #29
    Moderator and Blogger boysRsmelly's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    17,819
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Hehe, you're starting to sound a bit creepy there Guy.

  15. #30
    ♥ Moderator ♥ Zombiegirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    RM Obsessed!
    Posts
    19,110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default Re: People with Pic on their avatar

    Quote Originally Posted by iheartmjnicole View Post
    oooohh thanks ZG I'm just loving that helmet of yours where did you get it?
    I got it on sale at Target!
    W I S H ♥ L I S T
    Loving my collection!

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •