Dear Community,

I´m coming from Austria, Vienna. In January 2012 I got the occasion to buy a Ellipse PM for an incredible low price. In this moment a big love to the LV-product started. Immediately I completed the bag with the suitable bandoliere.

A few months later I bought a belt and just a few days ago I bought a SC PM Velours Leather, asphalt.

I adore the quality and the perfect craftmanship - every piece is flawless and impeccable.

I´m here to get some information about how to identify the authenticity and how to delicately care in the right way.

A big Sofia Coppola Fan

Liebe Leute,
im Jänner 2012 hatte ich die Möglichkeit zu einem sehr günstigen Preis eine Ellipse PM in einem wunderbaren Zustand zu erwerben. Ich habe auch sofort das passende Bandoliere dazu gekauft.

Ein paar Monate später erwarb ich noch einen Monogram-Gürtel. Und vor ein paar Tagen kaufte ich mir eine Sofia Coppola PM in Velours-Leder asphalt.

Die Qualität der Stücke ist unerreicht und perfekt, jedes Teil ist fehlerlos.

Ich bin hier um Informationen darüber zu bekommen, wie man die Echtheit prüft und auch über die richtige Pflege für diese Kostbarkeiten.

SofiaCollection - ein großer Fan