User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 26 of 26
  1. #16
    \(^.^)/ Jennifer's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    28,064
    Post Thanks / Like
    Follow Jennifer On Twitter Add Jennifer on Facebook
    Mentioned
    72 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Quote Originally Posted by boysRsmelly View Post
    Are you sure? I don't want him to get sick from it.
    revenge, for forgetting your anniversary. hehe. totally, just kidding


    Yeah I would pour it out.

  2. #17
    ♥'s RM Jess's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    11,434
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Quote Originally Posted by Jennifer View Post
    revenge, for forgetting your anniversary. hehe. totally, just kidding


    Yeah I would pour it out.
    LOL!

  3. #18
    I am now LVholicmum juicyholicmum's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Land down under
    Posts
    3,013
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Quote Originally Posted by Jennifer View Post
    revenge, for forgetting your anniversary. hehe. totally, just kidding


    Yeah I would pour it out.
    lol!

  4. #19
    Moderator and Blogger boysRsmelly's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    17,819
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Quote Originally Posted by JessLR View Post
    Is it expired?
    Nope, not expired.

  5. #20
    ♥'s RM Jess's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    11,434
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Quote Originally Posted by boysRsmelly View Post
    Nope, not expired.
    WEIRD. If there's a phone number on the package...I'd call it and see if it's supposed to be like that.

  6. #21
    Moderator and Blogger boysRsmelly's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    17,819
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Quote Originally Posted by Jennifer View Post
    revenge, for forgetting your anniversary. hehe. totally, just kidding


    Yeah I would pour it out.
    ROFL! Yeah, but if it makes him too sick he might forget my birthday too!

  7. #22
    Moderator and Blogger boysRsmelly's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    17,819
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Jess - There was a website printed on the bottle cap. I found an e-mail address in the contact info given on their website. So I was able to e-mail them. I guess I'll just have to wait and see what they say.

  8. #23
    ♥'s RM Jess's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    11,434
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Maybe it's Badger milk? If you've ever seen The Animal...it's where Rob orders it off of TV and when he pours it...it is soooo chunky, lmao!

  9. #24
    ♥ Moderator ♥ Zombiegirl's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    RM Obsessed!
    Posts
    19,110
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Quote Originally Posted by Jennifer View Post
    revenge, for forgetting your anniversary. hehe. totally, just kidding


    Yeah I would pour it out.

    W I S H ♥ L I S T
    Loving my collection!

  10. #25
    *The TBF Elite* Maeveyblue's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Perpetual Bliss...
    Posts
    3,512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Quote Originally Posted by boysRsmelly View Post
    Jess - There was a website printed on the bottle cap. I found an e-mail address in the contact info given on their website. So I was able to e-mail them. I guess I'll just have to wait and see what they say.
    If it is bad it will smell sour, regardless of whether it has a flavor in it. And even if it is sour, it will taste bad but won't make him sick.
    Thinking of...
    Chanel Black Jumbo
    LV Artsy MM
    Holy Grail: Chanel 06 Bleu Fonce Jumbo


    In the middle of every difficulty lies opportunity."
    ~Einstein~

  11. #26
    Moderator/Blogger VivaLaJuicy's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Texas
    Posts
    11,816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default Re: Weird question (about milk)

    Quote Originally Posted by JessLR View Post
    Maybe it's Badger milk? If you've ever seen The Animal...it's where Rob orders it off of TV and when he pours it...it is soooo chunky, lmao!
    lol... yum!!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •