User Tag List

Page 3 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 31 to 45 of 118
  1. #31
    Handbag Addict Vanessa147's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Miami, FL
    Posts
    567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    Balenciaga!!!.....OMG.....i cant wait!!!
    It is the unseen, unforgettable, ultimate accessory of fashion that heralds
    your arrival and prolongs your departure. -Coco Chanel

  2. #32
    Moderator/Blogger VivaLaJuicy's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Texas
    Posts
    11,816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    Quote Originally Posted by Jennifer View Post
    well balenciaga . . .I was searching the Balenciaga site and discovered the Giant black Work and Purple City - both has GSH!!!!!!!! I was telling my bf if i get the purple one for the giveaway im going to have to get two!!! one for me also.

    OMG!!!! ARE YOU SERIOUS???!!!! & PLZ. SAY "YES"!!!!

  3. #33
    Official Bagista Qualitycouture's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Houston area
    Posts
    1,518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    SHUT UP!!! OMG

    If you buy a BBag for the contest I think everyone is going to covert over to the dark Balenciaga side!!! Then you will have to rename the forum The Bbags Forum! Please let us know what you decide on! I am SO EXCITED!

  4. #34
    \(^.^)/ Jennifer's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    28,064
    Post Thanks / Like
    Follow Jennifer On Twitter Add Jennifer on Facebook
    Mentioned
    72 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    hahaha. thats what i was afraid of, haha jk .. . yeah right now im out of town for the weekend, but soon as i get back i will make my final decision.

  5. #35
    Moderator/Blogger VivaLaJuicy's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Texas
    Posts
    11,816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    Quote Originally Posted by Jennifer View Post
    hahaha. thats what i was afraid of, haha jk .. . yeah right now im out of town for the weekend, but soon as i get back i will make my final decision.
    AAAHHH....I Am SOOO EXCITED!!!! TELL US....TELL US YOUR FINAL DECISION!!!

  6. #36
    \(^.^)/ Jennifer's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    28,064
    Post Thanks / Like
    Follow Jennifer On Twitter Add Jennifer on Facebook
    Mentioned
    72 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    waiting for neiman marcus to call me back.. they are doing a look up for me

  7. #37
    Handbag Addict Vanessa147's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Miami, FL
    Posts
    567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    Omg!......you're killing us with the suspense!!!...lol....
    It is the unseen, unforgettable, ultimate accessory of fashion that heralds
    your arrival and prolongs your departure. -Coco Chanel

  8. #38
    \(^.^)/ Jennifer's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    28,064
    Post Thanks / Like
    Follow Jennifer On Twitter Add Jennifer on Facebook
    Mentioned
    72 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    Black Brief with Giant Silver Hardware! Okay that is the item...alittle bit disappointed that I didnt get the Violet City since the waiting list is a mile long.. BUT fyi there is one violet city left in houston - but they only take american express ( )


    the gs brief will be here in about 4 days

  9. #39
    \(^.^)/ Jennifer's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    28,064
    Post Thanks / Like
    Follow Jennifer On Twitter Add Jennifer on Facebook
    Mentioned
    72 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    this one


  10. #40
    Bag Admirer
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    56
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    yeah the waiting list is crazy long for the violet. dont be disappointed, this bag is way cool too...
    :kiss: want list: burberry knight bag, balenciaga tron purse, and thomas wylde barolo clutch

  11. #41
    Official Bagista Qualitycouture's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Houston area
    Posts
    1,518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    Jen, this bag is JUST AS GOOD as the Violet! I LOVE it and almost bought it the other day...SO...I would FREAK OUT if I won it! Once you get it in you are going to want to keep it...I PROMISE!!!! Thanks for such a GREAT prize!!!

  12. #42
    \(^.^)/ Jennifer's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    28,064
    Post Thanks / Like
    Follow Jennifer On Twitter Add Jennifer on Facebook
    Mentioned
    72 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    .. my bf already said he was going to take it away from me and hide it at his office! haha. He was soooo happy that there's a waiting list for the violet bag. he was like ... so, if you get the violet you will have to get 2, but the brief only 1. lol

  13. #43
    Moderator/Blogger VivaLaJuicy's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Texas
    Posts
    11,816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    Quote Originally Posted by Jennifer View Post
    .. my bf already said he was going to take it away from me and hide it at his office! haha. He was soooo happy that there's a waiting list for the violet bag. he was like ... so, if you get the violet you will have to get 2, but the brief only 1. lol
    lol... the boyfriend has a part in this!!!



    Jennifer... seriously... thanks a lot, for giving us all an opportunity!!!! I want that baby soooo bad.... OMG.... I'm excited!!!! We all are!!!! Imagine.... a silver giant hardware brief!!!!! It would be Perfect for school!!!!

  14. #44
    Moderator and Blogger boysRsmelly's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    17,819
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    57 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    Quote Originally Posted by VivaLaJuicy View Post
    lol... the boyfriend has a part in this!!!



    Jennifer... seriously... thanks a lot, for giving us all an opportunity!!!! I want that baby soooo bad.... OMG.... I'm excited!!!! We all are!!!! Imagine.... a silver giant hardware brief!!!!! It would be Perfect for school!!!!
    LOL! I'd probably get mugged if I was carrying that around at school!

  15. #45
    *The TBF Elite* Marissa806's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5,075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    54 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default Re: Heads Up: Giveaway Coming Soon

    I love it!!!! I don't have any Balenciaga pieces.. so if I win.. I will die!!! OMG... thank you so much Jennifer for this contest!!! I LOVE IT!!!!

Page 3 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •